Error

Rezultati iskanja po blogih

Rezultati 1-10 od 304

Iz akvarija

... popotniška , z avtodomom Petek po službi. Luka sva oddala na Kras, Tajdo pustila v miru doma, pograbila nekaj športnih cunj, knjige in ribe v konzervi in se ...

Iz akvarija › Obzidja ipd.

... popotniška , z avtodomom Soave Verona Mantova Montagnana Padova Sončni sprehodi, obilni zajtrki, neskočni pogovori, ulična moda, šoping, panzerotti in ...

Iz akvarija › Nonoti

Objavil/a mojchka 26.02.2016 ob 18:05 pod popotniška Rada opazujem stare moške. Rada klepetam z njimi. Klepet z njimi je bolj preprost. Polni so modrosti. Pa ...

Iz akvarija › Ugljan 2012

Objavil/a mojchka 19.07.2012 ob 19:12 pod popotniška Prvi teden nismo spali, ker so vaški mladci na nogometnem igrišču v neposredni bližini “našega” apartmaja ...

Iz akvarija › Park Janka Krala

... popotniška , z avtodomom Bratislava = park Janka Krala Ni odziva na “Park Janka Krala” Na vrh Komentiraj Ime (obvezno) E-Pošta (obvezno) Spletna stran O ...

Iz akvarija › Krog po Avstriji – nekaj besed

Objavil/a mojchka 7.05.2013 ob 14:28 pod popotniška , z avtodomom V petih dneh smo naredili okoli 1400 km z avtodomom, peš pa približno 70 km. Ogledali smo si ...

Iz akvarija › Spet smo se klatili

Objavil/a mojchka 30.12.2011 ob 10:58 pod popotniška , z avtodomom Tokrat zaradi pomanjkanja časa nismo imeli natačno izdelanih planov, kam bi šli. Sama sem si ...

Iz akvarija › Ravnice

... popotniška , z avtodomom Sprehod z Deo, zajtrk, namakanje, kosilo, sprehod z Deo, popoldanski lepotni dremež, namakanje, večerja, kratek sprehod z Deo in ...

Iz akvarija › Nova frizura :-)

... popotniška 4 odgovorov na “Nova frizura :-)” Tjasa - 13.10.2012 ob 23:31 Ma je model! <3 tamara - 14.10.2012 ob 14:44 Dora frizura )) 3je ...

Iz akvarija › Vse poti vodijo v …

... popotniška , z avtodomom Letošnje zimsko počitniško popotovanje se nam je tako lepo odvrtelo, da navdušenja ni mogel pokvariti niti poskus vloma v naš ...